Romaqua Group devine un Superbrand de Top în Lumea Afacerilor
Romaqua Group a obținut statutul de Business Superbrand, în urma voturilor Consiliului Superbrands format din 30 de specialiști care au evaluat brandurile dintr-o listă de 698 de branduri din 30 de categorii de business. Criteriile de selecție au inclus calitatea, încrederea, diferențierea pe piață și standardele de mediu (ESG).
Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group, a declarat: „Suntem foarte bucuroși și mândri că atât brandurile din portofoliul Romaqua Group sunt premiate și primesc recunoașteri, cât și compania care le are în grijă. În ciuda provocărilor constante din mediul de business, compania este pe un trend ascendent, iar premisele arată că acesta va continua și în perioada următoare.”
Anul 2024 a fost unul favorabil pentru Romaqua Group, cu o creștere a cifrei de afaceri de 7%, datorată rezultatelor pozitive din piață. Piața apelor minerale, băuturilor răcoritoare și berii, în care compania este activă, a înregistrat creșteri ușoare. În contextul creșterii prețurilor, Romaqua Group a reușit să absoarbă parțial impactul asupra consumatorilor.
Introducerea taxei SGR, care impune un cost de 0.5 lei/unitate, a generat un efort suplimentar pentru consumatori, însă Romaqua Group s-a aliniat eforturilor colective de protejare a mediului. În piața apelor minerale, s-a observat o creștere semnificativă a volumelor de apă minerală carbogazoasă, iar Romaqua Group a performat în concordanță cu tendințele globale.
Evenimentele estivale au contribuit la o revenire a pieței berii, unde românii continuă să demonstreze o pasiune deosebită. Pentru anul 2025, compania are în vedere consolidarea creșterilor de piață și continuarea investițiilor în capacități de producție noi, adaptate cerințelor pieței, precum și în domeniul protejării mediului.
Printre provocările cu care se confruntă Romaqua Group se numără adaptabilitatea la schimbările neprevăzute, precum și securizarea informațiilor în contextul riscurilor informatice crescânde. Compania continuă investițiile în fabricile din Sebeș și Borsec, cu proiecte de peste 20 milioane de euro, derulate în parteneriat cu BT.
Romaqua Group are peste 2.250 de angajați repartizați în 7 fabrici, situate în Borsec, București, Bușteni, Sebeș și Stânceni, având în portofoliu mărci cunoscute, cum ar fi apele minerale naturale Borsec și Stânceni, apa minerală naturală oligominerală Aquatique, băuturile răcoritoare Giusto, Giusto Natura și berile Albacher și Dorfer.
