Cât a cheltuit Nicușor Dan pe panouri electorale și bugetul său pentru campania de pe TikTok

Daniel
Moderator Daniel
5 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Cât a cheltuit Nicușor Dan pe panouri electorale și bugetul său pentru campania de pe TikTok

Primarul general al Capitalei și candidat la Președinția României, Nicușor Dan, a declarat la Digi 24 că panotajul electoral din cadrul campaniei „România onestă” a costat 200.000 de euro, sumă destinată pentru o perioadă de două luni. Dan a explicat că a creat o echipă pentru promovarea pe TikTok, având în vedere că această platformă atrage atât publicul tânăr, cât și pe cel în vârstă.

Este primul candidat la prezidențiale care a instalat afișe electorale în întreaga țară, începând cu luna februarie. Cele 320-330 de panouri, care afișează imaginea lui Nicușor Dan și mesajul „România onestă”, au fost realizate cu o cheltuială totală de 200.000 de euro, sumă ce include producția imaginilor, închirierea spațiilor, taxele locale de publicitate și TVA. Nicușor Dan a menționat că, în campania din noiembrie, costurile panotajelor altor candidați au depășit un milion de euro.

Dacă bugetul pentru panouri a fost semnificativ, Dan a precizat că cheltuielile cu contul său de TikTok se ridică la aproximativ 10.000-15.000 de euro, având o echipă formată din patru tineri. El a subliniat importanța formatului scurt de conținut pe TikTok, care trebuie să fie dinamic și să combine informația cu divertismentul. Campania sa pe TikTok include subiecte mai ușoare, precum mersul la coafor, care au contribuit la creșterea popularității contului său.

Dan a declarat că campania sa se bazează pe voluntari, afirmând că aceasta va fi o campanie a oamenilor, în care aparatele de partid vor conta mai puțin. A menționat că mulți oameni reali contribuie la redistribuirea mesajelor, generând astfel un interes crescut în rândul publicului. De asemenea, a evidențiat interesul echipei sale pentru colaborarea cu microinfluenceri populari, care au sute de mii de urmăritori și care interacționează cu conținutul său.

Publicitate
Ad Image

În ceea ce privește donațiile, Nicușor Dan a anunțat că a strâns aproape 2,5 milioane de lei din mici contribuții de la aproximativ 8.000 de români, anticipând primirea altor 2 milioane de lei. El a menționat că aceste cheltuieli nu sunt rambursate de stat și că partidele care îl susțin nu beneficiază de subvenții guvernamentale. Precampația se va desfășura până pe 3 aprilie, când începe campania electorală efectivă, în cele 30 de zile premergătoare votului din 4 mai.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *