Daniel Băluță prezintă rute alternative pentru fluidizarea circulației în Piața Unirii.

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Lucrări în Piața Unirii

În contextul lucrărilor de refacere a planșeului Unirii din centrul Capitalei, Sectorul 4 va extinde zona de lucru în jurul „traversului adiacent Fântânii Centrale”, ceea ce va determina devieri temporare ale traficului rutier. Începând cu 6 octombrie, circulația în zona fântânii centrale din Piața Unirii va fi restricționată, iar șoferii sunt sfătuiți să utilizeze rutele alternative stabilite de Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București.

Rute alternative pentru șoferi

Daniel Băluță, primarul Sectorului 4, a prezentat în cadrul unei conferințe de presă rutele alternative pentru a fluidiza circulația:

  • Dinspre Piața Alba Iulia – dreapta prin fața Magazinului Unirea, apoi stânga pe drumul provizoriu spre Parlament.
  • Dinspre Bulevardul Dimitrie Cantemir – înainte prin fața Magazinului Unirea și stânga pe drumul provizoriu, spre Parlament.
  • Dinspre Parlament – dreapta pe lângă Patriarhie către restaurantul Horoscop și tot înainte pe Splaiul Independenței sau pe Bulevardul Unirii către Sectorul 3.

Progresul lucrărilor

Băluță a subliniat importanța eficienței în execuția lucrărilor, având în vedere că acestea au avansat rapid în ultimele patru luni. Până în prezent, s-au executat 161 din cei 254 de piloți forați, necesari pentru noul planșeu. S-au integrat 650 de tone de armătură și s-au turnat peste 4.000 de metri cubi de beton. Primarul este optimist că lucrările vor fi finalizate înainte de termen.

Proiecte pentru transportul public

În plus, Băluță a discutat despre un proiect important pentru transportul public din Capitală, care vizează transformarea Pieței Unirii într-un nod intermodal de transport, conectând tramvaiul cu metroul. Sectorul 4 va realiza studiul de fezabilitate pentru un nou pasaj pietonal subteran între stațiile de metrou Piața Unirii 1 și Piața Unirii 2, precum și interconectarea liniei de tramvai între Piața Unirii și Piața Sf. Gheorghe.

Publicitate
Ad Image

Beneficiile proiectului

Implementarea acestor investiții va facilita transferul călătorilor între tramvai și metrou, crescând astfel utilizarea transportului public și reducând timpii de deplasare. Băluță a evidențiat succesul similar de la Eroii Revoluției ca un model de urmat pentru Piața Unirii.

Aceste lucrări și proiecte sunt esențiale pentru îmbunătățirea infrastructurii de transport din București, având potențialul de a spori siguranța și eficiența deplasărilor în zonă.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *