Critica lui Cătălin Drulă la adresa liniei de tren către Aeroportul Otopeni
Înainte de alegerile din Capitală, Cătălin Drulă, candidatul USR la primăria București, este acuzat de ipocrizie în contextul promisiunilor sale. Deși, în 2020, când ocupa funcția de ministru al Transporturilor, a criticat linia de tren care leagă Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă, acum se laudă cu realizările pe care nu le-a avut în acea perioadă.
Inaugurarea și criticile anterioare
Linia de tren a fost inaugurată în 2020, fiind un proiect inițiat de PSD între 2016-2018 și realizat de Guvernul PNL între 2019-2020. În calitate de ministru al Transporturilor, Drulă a numit acest proiect „o jucărie foarte scumpă” și a lansat critici asupra frecvenței scăzute a trenurilor, care circulau la 50 de minute. El nu a propus soluții pentru această problemă în timpul mandatului său.
Promisiuni neîndeplinite și responsabilități
În prezent, Drulă face promisiuni pentru îmbunătățirea serviciilor de transport în contextul campaniei pentru primărie, deși modernizarea liniei de tren nu este în responsabilitatea Primăriei, ci a Ministerului Transporturilor. Experții sugerează că frecvența de 50 de minute este cauzată de existența unei singure linii de cale ferată, iar Drulă propune introducerea unei linii duble pentru a reduce intervalul de așteptare.
Concluzie
Acest context politic ridică întrebări cu privire la credibilitatea lui Cătălin Drulă și la capacitatea sa de a implementa soluții viabile pentru București, având în vedere contradicțiile dintre criticile sale anterioare și promisiunile actuale.
