Facebook ia măsuri împotriva spamerilor: conturile care abuzează vor fi sancționate!

Daniel
Moderator Daniel
3 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Facebook ia măsuri împotriva spamerilor: conturile care abuzează vor fi sancționate!

Meta anunță o nouă inițiativă de curățenie pe Facebook, concentrându-se pe conturile care generează spam. Compania va penaliza aceste conturi prin reducerea vizibilității lor pe platformă și dezactivarea monetizării, conform unui comunicat oficial. Facebook vizează în special postările care încearcă să manipuleze algoritmul platformei, cum ar fi cele care atribuie descrieri irelevante imaginilor sau care folosesc un număr mare de tag-uri fără legătură cu conținutul.

„V-am auzit. Feedul Facebook nu afișează întotdeauna postări noi și interesante, care să vă placă în mod constant. Lucrăm la asta. Anul acesta vom face o serie de modificări pentru a îmbunătăți feedul, pentru a ajuta creatorii să se remarce și pentru a oferi utilizatorilor mai mult control asupra personalizării conținutului”, se menționează în comunicat.

Meta subliniază că unele conturi încearcă să manipuleze algoritmul Facebook pentru a crește numărul de vizualizări, a acumula mai repede urmăritori sau a obține avantaje financiare necorespunzătoare. Chiar dacă aceste acțiuni nu sunt întotdeauna intenționate să dăuneze, rezultatul este un conținut spam care înlocuiește postările autentice ale creatorilor. Compania promite că va implementa măsuri pentru a reduce acest tip de conținut și a sprijini creatorii autentici în atingerea unui public mai larg.

O altă măsură anunțată de Meta vizează eliminarea conturilor care se coordonează pentru a obține reacții false și care își asumă identități diferite. Pentru aceste conturi, vizibilitatea comentariilor identificate ca reacții false va fi, de asemenea, redusă.

Publicitate
Ad Image

În plus, Facebook se confruntă cu problema postărilor de slabă calitate create cu ajutorul inteligenței artificiale, însă acest aspect nu a fost menționat în comunicatul oficial. Spam-ul pe Facebook a devenit mai vizibil după ce platforma a început să afișeze utilizatorilor mai mult conținut de la persoane pe care nu le urmăresc.

Etichete:
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *