Incident la instalația de gaze din Sectorul 5
Aproape 130 de consumatori din Sectorul 5 au rămas fără gaze naturale din cauza unui incident la instalația care deservește imobilul situat pe strada Năsăud nr. 77, bloc 3, scara C. Distrigaz Sud a întrerupt alimentarea pentru a asigura condițiile de securitate.
Detalii despre întrerupere
Furnizarea gazelor a fost oprită începând cu data de 23 noiembrie 2025, la ora 00:38. Sunt afectați 128 de clienți, atât casnici, cât și non-casnici, alimentați prin intermediul acestei instalații comune de utilizare.
Remedierea defecțiunilor
Distrigaz Sud a menționat că întreruperea este temporară și va dura până la remedierea defecțiunilor de către o firmă autorizată ANRE. Conform legislației în vigoare, instalația aparține clienților și nu se află în responsabilitatea Distrigaz Sud.
Procedura de reluare a alimentării
Pentru reluarea alimentării cu gaze naturale, clienții afectați trebuie să contracteze un operator economic autorizat ANRE pentru remedierea defectelor și efectuarea reviziei tehnice a instalației. De asemenea, este necesară transmiterea documentelor justificative către Distrigaz Sud.
Atenționări pentru clienți
După reluarea alimentării, în cazul în care clienții simt miros de gaze, sunt sfătuiți să contacteze Centrul de Apeluri și Depanaj Urgențe Gaze la numerele de telefon: 021 9281, 031 9031 sau 0800 877 778. Aceștia trebuie să aerisească imediat încăperea, să evite provocarea de scântei și să nu folosească aparatele electrocasnice până la asigurarea securității.
Concluzie
Întreținerea și reviziile tehnice ale instalațiilor de gaze sunt esențiale pentru siguranța consumatorilor, iar întreruperile temporare pot avea un impact semnificativ asupra vieții cotidiene a comunității afectate.
