George Simion admite: Locuințele oferite la prețul de 35.000 de euro erau doar o tactică de promovare
George Simion recunoaște că locuințele promise românilor în campanie, la prețul de 35.000 de euro, au fost o strategie electorală. Într-un interviu, el afirmă: „Dacă nu aveam aceste forme de promovare, nu ajungeam unde suntem astăzi, la 42% dintre voturi.”
În cadrul discuției, jurnalistul a întrebat dacă aceste case vor fi realizate. Simion a răspuns că, în cazul în care AUR ajunge la guvernare, nu poate garanta acest lucru. El a menționat că primește întrebări din partea adversarilor politici și a celor care comentează, întrebând când vor primi o casă. Simion a explicat că era vorba despre locuințe sociale și accesibile, parte a unui program de guvernare, și că a fost o formă de marketing și promovare pentru a atrage atenția asupra acțiunii lor. „Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 euro, nu credea nimeni,” a adăugat el.
Simion a subliniat că programul ANL și inițiativele precum „prima casă” și „noua casă” sunt parte dintr-un program al statului român, care a fost închis recent de actualul guvern. Jurnalistul a observat că marketingul ar putea avea efecte negative în cazul în care promisiunile nu sunt respectate, la care Simion a replicat: „Dar cine spune că nu le facem?” El a menționat că, în programul ANL, casele se fac la 28.000 euro, dar problema constă în modul în care acestea sunt distribuite, menționând că nu sunt oferite familiilor în nevoie.
