George Simion admite: Locuințele oferite la prețul de 35.000 de euro erau doar o tactică de promovare: „Nu ne aflam în situația actuală”.

Daniel
Moderator Daniel
2 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

George Simion admite: Locuințele oferite la prețul de 35.000 de euro erau doar o tactică de promovare

George Simion recunoaște că locuințele promise românilor în campanie, la prețul de 35.000 de euro, au fost o strategie electorală. Într-un interviu, el afirmă: „Dacă nu aveam aceste forme de promovare, nu ajungeam unde suntem astăzi, la 42% dintre voturi.”

În cadrul discuției, jurnalistul a întrebat dacă aceste case vor fi realizate. Simion a răspuns că, în cazul în care AUR ajunge la guvernare, nu poate garanta acest lucru. El a menționat că primește întrebări din partea adversarilor politici și a celor care comentează, întrebând când vor primi o casă. Simion a explicat că era vorba despre locuințe sociale și accesibile, parte a unui program de guvernare, și că a fost o formă de marketing și promovare pentru a atrage atenția asupra acțiunii lor. „Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 euro, nu credea nimeni,” a adăugat el.

Simion a subliniat că programul ANL și inițiativele precum „prima casă” și „noua casă” sunt parte dintr-un program al statului român, care a fost închis recent de actualul guvern. Jurnalistul a observat că marketingul ar putea avea efecte negative în cazul în care promisiunile nu sunt respectate, la care Simion a replicat: „Dar cine spune că nu le facem?” El a menționat că, în programul ANL, casele se fac la 28.000 euro, dar problema constă în modul în care acestea sunt distribuite, menționând că nu sunt oferite familiilor în nevoie.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *