„Podul din Brașov: un pericol ocult în noapte, măsuri urgente ale autorităților”

Daniel
Moderator Daniel
3 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Podul din Brașov: un pericol ocult în noapte, măsuri urgente ale autorităților

Un pod din Brașov, cu o lungime de 170 de metri, a devenit un pericol real pentru șoferi și pietoni. Construcția, aflată într-o stare avansată de degradare, a fost administrată de CNAIR până luna trecută, când a fost preluată de primăria locală. Până la repararea acestuia, pe pod au fost impuse restricții de viteză și tonaj.

Locuitorii din zonă au exprimat temeri cu privire la siguranța lor: „Noaptea nu ai curaj să treci pe-aici”, au mărturisit aceștia. Problema a început în 2017, când o parte din trotuar s-a prăbușit, iar de atunci degradarea a continuat, fiind vizibile crăpături adânci, balustrade ruginite și o traversă prăbușită.

Maria Colciar, jurnalist, subliniază că acest pod reprezintă un pericol nu doar pentru șoferi, ci și pentru pietoni. „Încă din anul 2017, o parte din trotuar s-a prăbușit, iar zona a fost semnalizată doar cu balize”, a declarat aceasta. Localnicii au subliniat că situația este inacceptabilă: „De vreo 3, 4, 5 ani de zile este în situația asta. Trotuarul s-a surpat, deci necesită reparații urgente acest pod.”

Reprezentanții Primăriei Brașov au recunoscut că în ultimii ani nu s-au executat lucrări de consolidare, ceea ce a dus la deteriorarea semnificativă a podului. Sorin Toarcea, purtător de cuvânt al primăriei, a afirmat că „nu putem vorbi doar despre refacerea infrastructurii rutiere sau suprastructurii, acolo vorbim de o refacere aproape în totalitate”.

Publicitate
Ad Image

În plus, Robert Elekes, purtător de cuvânt al DRDP Brașov, a menționat că s-au început procedurile pentru expertizarea podului, cu scopul de a identifica soluțiile tehnice pentru reabilitarea acestuia. „Aceste intervenții nu se pot face de pe o zi pe alta”, a adăugat el. Construcția are restricții de tonaj și o limită de viteză de maximum 30 km/oră în zonă.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *