Un cuplu a experimentat o călătorie terifiantă, aflându-se lângă un trup neînsuflețit în avion
Un cuplu de australieni, Mitchell Ring și Jennifer Colin, a trăit momente „traumatizante” în timpul unui zbor cu Qatar Airways, după ce au fost nevoiți să stea lângă trupul unei pasagere decedate. Incidentul a avut loc în timpul zborului de la Melbourne la Doha, când o femeie a murit pe culoarul de lângă ei.
Personalul de bord a așezat cadavrul acesteia, acoperit cu pături, lângă Mitchell Ring pentru restul de patru ore ale zborului, fără a le oferi posibilitatea de a-l muta, deși existau locuri libere. Cei doi au declarat pentru canalul australian Channel 9 că nu au fost contactați sau nu li s-a oferit sprijin de către Qatar Airways sau Qantas, compania aeriană prin care au rezervat zborul.
Ring a relatat că echipajul a reacționat „în cel mai scurt timp” când femeia s-a prăbușit, dar „din păcate, doamna nu a putut fi salvată, ceea ce a fost destul de dureros de văzut”. Deși personalul a încercat să mute corpul femeii spre clasa business, nu au reușit din cauza dimensiunilor corpului. După aceea, echipajul i-a cerut lui Ring să se mute, iar el a acceptat, dar au așezat corpul femeii pe scaunul pe care se afla el.
În timp ce partenera sa a reușit să se mute pe un scaun liber din apropiere, Ring afirmă că personalul de bord nu i-a oferit și lui această opțiune. La aterizarea avionului, pasagerii au fost rugați să rămână pe loc, iar personalul medical și poliția au urcat la bord. Ring a declarat că a văzut fața femeii decedate atunci când lucrătorii de la ambulanță au început să tragă păturile de pe ea.
Cuplul a subliniat că ar trebui să existe un protocol pentru astfel de situații și pentru a asigura sprijinul pasagerilor. Jennifer Colin a numit experiența „traumatizantă” și a spus că, deși înțeleg că compania aeriană nu este responsabilă pentru moartea femeii, este necesar un protocol pentru a avea grijă de clienți în astfel de momente dificile.
Qatar Airways a emis un comunicat în care și-a exprimat condoleanțele și a cerut scuze pentru „orice inconvenient sau suferință” cauzată de incident, menționând că sunt în curs de contactare a pasagerilor conform politicilor și procedurilor interne. De asemenea, un purtător de cuvânt al companiei Qantas a specificat că gestionarea incidentelor la bord este responsabilitatea companiei aeriene care operează zborul, în acest caz, Qatar Airways.
