Un elev de 9 ani din Cluj provoacă haos la școală: atacuri asupra colegilor, profesorilor și chiar asupra mamei sale, iar intervenția poliției și a ambulanței devine indispensabilă.

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: The Entertainment Photo

Incident violent la o școală din Cluj

Un elev de 9 ani de la Colegiul Național „George Coșbuc” din Cluj-Napoca a provocat un incident violent în timpul programului școlar, având un comportament agresiv față de colegi, profesori și propria mamă. Directorul școlii, Horațiu Popa Bota, a declarat că un asemenea comportament nu a mai fost întâlnit până acum.

Desfășurarea incidentului

Incidentul a început cu un conflict între doi elevi, care a escaladat rapid. Tânărul s-a împiedicat și, crezând că un coleg l-a împiedicat intenționat, a reacționat agresiv. Învățătoarea a încercat să intervină, dar nu a reușit să-l calmeze, rezultând în dislocarea umărului acesteia în timpul încercării de a-l îmbrățișa. Ulterior, copilul a lovit directoarea adjunctă, a mușcat psihologul școlii și a agresat-o pe mama sa.

Intervenția autorităților

Atât echipajele de poliție, cât și cele de ambulanță au fost chemate la fața locului, unde au întâmpinat dificultăți în a-l calma pe elev. Directorul a menționat că elevul a continuat să fie agresiv și față de autorități, ceea ce a generat o situație de panică în rândul colegilor de clasă.

Contextul comportamentului

Potrivit directorului, copilul a fost consiliat de un psiholog, atât la școală, cât și în privat, dar nu era în evidențele instituției cu o afecțiune medicală. Părinții au informat că elevul urma un tratament medicamentos, dar nu au oferit detalii suplimentare despre natura acestuia.

Publicitate
Ad Image

Consecințele incidentului

Deocamdată, elevul nu va reveni la școală până pe 2 decembrie, urmând să primească consiliere psihologică. Directorul a menționat că, după această dată, va fi luată în considerare prezența unui cadru didactic de sprijin în clasă pentru a asigura siguranța elevilor. Poliția a demarat o anchetă pentru a stabili circumstanțele exacte ale incidentului și pentru a evalua eventualele infracțiuni comise de minor.

Concluzie

Incidentul subliniază necesitatea urgentă de a aborda problema comportamentului agresiv în rândul copiilor, precum și importanța intervențiilor psihologice adecvate în mediul educațional.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *