Un viitor fără fum: țelul ambițios al PMI pentru următorii cinci ani
În primul trimestru al anului 2025, 42% din veniturile obținute de Philip Morris International (PMI) provin din vânzarea produselor alternative cu nicotină, un progres semnificativ în direcția obiectivului companiei de a asigura un viitor fără fum și fără riscurile asociate cu arderea țigărilor clasice. PMI, lider pe piața produselor pe bază de tutun, a stabilit un prag important pentru o schimbare semnificativă în domeniul sănătății publice: cel puțin două treimi din profituri să provină din comercializarea produselor fără ardere. Aceasta indică o tranziție a țigărilor de la rafturile magazinelor la vitrinele de muzeu.
Evenimentul Technovation – Smoke-free by PMI, desfășurat la centrul de cercetare și dezvoltare al companiei din Elveția, a subliniat beneficiile inovației produselor pe bază de nicotină pentru consumatorii de tutun. Stefano Volpetti, președinte SFP Inhaled Products & Chief Consumer Officer, a declarat: „Suntem foarte dedicați acestei misiuni, până la punctul în care am investit deja 14 miliarde de dolari în dezvoltarea, proiectarea și comercializarea alternativelor fără fum.”
Strategia companiei se bazează pe oferirea de alternative care încurajează renunțarea la țigări, având la dispoziție un portofoliu diversificat de produse fără fum, inclusiv tutun încălzit, e-vapor și produse pentru uz oral. Cu toate acestea, un obstacol major în implementarea completă a acestei strategii este legislația care permite fumătorilor accesul la alternative fără fum.
Produsele fără fum nu sunt doar o inovație recentă, ci rezultatul unor ani de dedicare, investiții și avansare tehnologică. PMI comercializează aceste produse alternative în 92 de state, iar anul trecut, acestea au generat 38% din vânzările totale ale companiei. În 23 dintre piețele în care operează, vânzările produselor alternative au depășit 50% din vânzări.
